Sprzedaż online bez e-sklepu – jak dopasować płatności do swojej firmy?
Jak rozwinąć firmy z różnych branż (salon kosmetyczny, restauracja, klub sportowy, studio fitness, kancelaria prawna, diler samochodowy, organizator eventów) przez sprzedaż w internecie?
Jaki budżet musisz przeznaczyć na rozpoczęcie e-sprzedaży?
Jak krok po kroku stworzyć strategię cenową sklepu internetowego?
Na co zwrócić uwagę przy wybieraniu nazwy sklepu internetowego?
Jakie wyzwania wiążą się z wprowadzeniem w firmie nowego kanału sprzedaży?
Jak zapewnić prokliencką obsługę reklamacji i zwrotów?
Jak od podstaw wypozycjonować sklep internetowy?
Współpraca z kurierem czy broker – co wybrać przed uruchomieniem sklepu internetowego?
Jak dobrać kolory do sklepu internetowego?
Jak w 15 minut sprawdzić, czy Twoja kampania osiąga założone cele?
Czy reklama na Facebooku jest w ogóle dla mnie i jaki budżet przyjąć na start?
Jakie procesy w e-commerce warto automatyzować?
Co robić samemu, a co zlecać na zewnątrz?
Dlaczego warto wdrożyć system do zarządzania informacją produktową (PIM)?
Jakie narzędzia uproszczą zakupy w Twoim e-sklepie?
Jak stworzyć wydajny system e-commerce B2B?
Jaki hosting wybrać pod e-sklep?
Jakie są najczęstsze błędy podczas wdrażania e-commerce B2B i jak ich uniknąć?
Jak skutecznie sprzedawać na Allegro?
Co wziąć pod uwagę podczas tworzenia strategii dla e-commerce B2B?
Jak szybko i profesjonalnie tworzyć live’y i materiały wideo?
Ponad 200 stron sprawdzonej wiedzy!
Poradnik został przygotowany przez redakcję czasopism „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce”, które – specjalizującą się już od prawie 10 lat w dostarczaniu praktycznej wiedzy o marketingu, sprzedaży i e-commerce i są cenione za merytoryczne i praktyczne treści oraz przystępną formę prezentacji materiałów. Każde wydanie to ponad 100 stron sprawdzonej wiedzy o marketingu lub e-commerce, dzięki której rozwiniesz swoją firmę.
Do współpracy zaprosiliśmy ekspertów od lat związanych z naszymi tytułami, którzy podzielili się praktycznymi i nieoczywistymi wskazówkami na start – jak dla przyjaciela. Przedstawiamy rady, które autorzy chcieliby otrzymać na początku przygody z działalnością w internecie.
Swoją wiedzą dzieli się ponad 50 autorów – praktycy marketingu, e-commerce, stratedzy, radca prawny oraz marketerzy specjalizujący się w branży gastronomicznej, sportowej, organizacji eventów czy promocji salonów kosmetycznych i fryzjerskich, a także usług prawniczych.
Kamil Adamski
e-commerce manager w zespole Innovation LAB w ING Banku, odpowiedzialny za stworzenie i rozwój płatności internetowych imoje i Twisto
Michał Bialinis
dyrektor zarządzający w firmie Kimlog
crowd manager na platformie Beesfund.com
Przemysław Borkowski
CEO i współzałożyciel Szpiegomat.pl
Grzegorz Brajewski
Angelika Borysiak
właścicielka agencji brand2eat
e-commerce manager w firmie Leifheit Polska
Katarzyna Bronowska
Konrad Buraczewski
copywriter, projektant nazw dla firm, autor serwisu i blogawww.DobreImieFirmy.pl
Agata Chmielewska
e-commerce i online marketing specialist; pisze na www.achmielewska.com
producentka i event manager oraz blogerka znana jako Eventowa Blogerka
Agnieszka Ciesielska
dyrektor ds. e-commerce i marketingu w firmie Inter Cars SA
Jakub Gierszyński
Dawid Dąbrowski
e-commerce manager w sklepach onelectro.pl i e-ospele.pl
product manager w sklepie internetowym DrTusz.pl
Marcin Górski
Tomasz Grzemski
CEO Macopedii
Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk
radca prawny i współwłaścicielka kancelarii MyLo; autorka kursów online „RODO dla marketerów” i „Prawo w marketingu”
business development director w Unity Group
Tomasz Gutkowski
dyrektor komunikacji i rozwoju biznesu w MakoLab SA
Michał Hertel
Wojciech Haremza
head of SEO w Grupie iCEA
customer services director w agencji Brand Active
Paweł Horodecki
Artur Jabłoński
CEO agencji digitalk, autor bloga o marketingu: www.ArturJablonski.com
Marcin Janczewski
współzałożyciel sklepu DrTusz.pl
co-founder napo gloves
Filip Jaraczewski
senior expert – marketing w imoje / ING Bank Śląski
Anna Karczewska
Marcin Kalkhoff
twórca marketingowej kancelarii audytorskiej BrandAuditors, alter ego BrandDoctor.pl, tata 24hugs.pl
specjalista ds. SEO, Google Ads oraz Google Analytics w agencji interaktywnej Intellect
Marcin Kęska
Daniel Kierdal
CEO w firmie Linker Cloud
Grzegorz Kita
prezes i założyciel firmy Sport Management Polska; ekspert w dziedzinie marketingu i konsultingu sportowego
video marketing and PR specialist w firmie Tpay
Marta Kwiatkowska
chief technology officer w SellIntegro.pl
Tomasz Mazur
Błażej Łukomski
CEO firmy Best.net
entuzjasta sprzedaży na Allegro i autor bloga vSprint.pl
Paweł Mielczarek
Paweł Ogonowski
CEO i współzałożyciel firmy Conversion
Radosław Opałko
ekspert e-commerce i pełnomocnik zarządu ds. kluczowych klientów w spółce e-point SA
dyrektor ds. e-commerce i marketingu w firmie SIG
Bartosz Pilch
konsultant marketingowy, uczy robić lepsze filmy
Igor Podgórski
Marcin Piwowarczyk
vice president w Strix Polska, co-founder systemu PIM – Ergonode
autorka bloga FitnessPR.pl; zawodowo od 25 lat związana z klubami fitness
Magdalena Rodak-Dębowska
Łukasz Różalski
dyrektor ds. e-commerce w firmie Grodno SA
Tomasz Serafin
dyrektor marketingu i e-commerce w grupie Szkla.com SA, współwłaściciel sklepu internetowego www.CzasKawy.pl
co-founder napo gloves
Martin Soboń
marketing & development director w SellIntegro.pl
Konrad Szatkowski
Jacek Stanisławski
prawnik; współzarządza agencją marketingową Tomczak Stanisławski; współtwórca konferencji Legal Market Day 2020
Lead Shop+ w Mindshare Poland
Łukasz Sztuczyński
Edyta Szymanowska
marketing manager w firmie Furgonetka
Paweł Tkaczyk
jak sam twierdzi, zarabia na życie opowiadaniem historii; buduje silne marki, doradza start-upom i innym przedsiębiorstwom
redaktor naczelny magazynu i portalu „Marketing Prawniczy”; współtwórca i inicjator Legal Market Day 2020; na co dzień współzarządza agencją marketingową Tomczak Stanisławski
Marcin Tomczak
CEO platformy Testiga, ekspertka z ponad 10-letnim doświadczeniem w rozwijaniu marek e-commerce
Paulina Wardęga
Wojtek Walczak
strategy director w agencji Plej
mgr kosmetologii, specjalistka ds. marketingu i zarządzania w branży beauty; autorka bloga gabinetodzaplecza.pl
Anna Wydra-Nazimek
Konrad Zach
founder & CEO firmy thinkHUB.pl, twórca konferencji „kawka o eCommerce”
Łukasz Zembowicz
dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, członek zarządu DPD Polska
e-commerce manager w imoje / ING Bank Śląski
Mateusz Zemczak
Wojciech Zięba
dyrektor e-commerce i omnichannelu w Decathlonie
Publikacja składa się z 9 rozdziałów:
1. Wskazówki na start
2. Pytania na start
3. Pierwsze kroki
4. Oprogramowanie i narzędzia na start
5. Pierwsza reklama online
6. Optymalizacja i zwiększanie sprzedaży
7. Najczęstsze i najkosztowniejsze błędy
8. Źródła wiedzy
9. Jak mądrze przenieść biznes do internetu
Głównym partnerem publikacji jest ING Bank Śląski – operator imoje, płatności online dla sklepów internetowych. W imoje Twoi klienci mogą płacić wszystkimi najpopularniejszymi metodami: BLIK-iem, przelewem natychmiastowym, kartami oraz unikatową na rynku opcją Twisto Pay – kup teraz, zapłać później. Cały utarg ze sprzedaży online masz na koncie następnego dnia roboczego. Sprawdź, jak imoje pomaga rozwijać sprzedaż w internecie. Teraz e-sklep i płatności za 0 zł przez trzy miesiące oraz wsparcie w uruchomieniu sklepu.
E-book powstał także dzięki współpracy i wsparciu firm: